Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2008 05:47 - прашинка щастие
Автор: sweethell Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1568 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Живота е прекалено кратък за да го пропиляваме в завист, злоба, клюки и изтезания с въпроси от сорта на "какво би станало ако...." . Не знаем какво ще ни се случи в следващия момент. Мислейки за здравето си, тревожейки се за бъдещето изпускаме важните моменти в живота, а именно малките неща които ни радват. Пропиляваме страшно много време в мислене за "важните неща". Аз умирам, да, ти също умираш, животът е такъв че всеки ще умре рано или късно, но дали този факт трябва да ни попречи да сме щастливи? При мен определено няма да я бъде! Аз няма да умра днес, или утре (а може и да е днес:) ) но ще си използвам и  последната секунда за да си осигуря щастие. Ще подаря цвете на  непознат човек, ще звънна на злорад човек за да му кажа че е важен за мен, ще се опитам да поискам прошка от всички които съм наранила. Колкото и странно да звучи всеки ден се опитвам да правя поне по едно от посочените неща. Чувството е прекрасно! Защо да не се обадя на бившата голяма любов и вместо това което очаква той( да му кажа какъв простак и идиот е ) да му кажа че е уникален и важен за мен, защото благодарение на него аз получих много важен урок в живта. 
   Изпадайки в агония по загубеното щастие ние пропиляваме толкова много енергия. Ако поне малка частица от това време и енергия отделяхме за да зарадваме някой ей така много хора щяха да са по-щастливи отколкото са сега. Всеки е съвършен, всеки има прашинка магия в себе си, но повечето я подтискат и не и дават да засияе. За съжаление и аз съм била и донякъде все още съм такава, но слава богу не съм заключила магията дълбоко в себе си. Сияя и това е благодарение на свободата която имамм, свобода да правя шантави неща. да не мисля за това какво ще кажат хората за мен, да имам това което искам, да гоня мечтите си, да съм упорито досадна когато искам да правя добро. Лишена съм от много неща, обществото и средствата не ми позволяват да дерзая свободно, но съм щастлива, никой не може да ми забрани да кажа на някой че го обичам, никой не може да ми забрани и да съм малко много луда :) Коледната ми украса е черна, но ми харесва, не ми дават на работа да съм с пиърсинг, но ще си надупча и устната, шефа ми ме мрази, но ще му направя невероятен подарък за коледа, бившия ми приятел си мисли че ако ме срещне някъде ще го убия, но вмсто това ще го прегърна и ще му кажа че се радвам че го познавам. Светът може да се гледа и без сивите очила които си ги имаме по дефолт, но малко хора са се осмелявали да ги свалят. Имам най-прекрасните приятели на света, нищо че се чуваме рядко, имам най-прекрасната работа, нищо че шефа ми е  гей и не ме харесва особено щаслива съм, съвършена съм, догоре заредена с позитивизъм. Днес ми казаха че е прекалено трудно да се видят малките нещица които ни правят щастливи особено за човек като мен който е сам, на квартира, без много средства... но НЕ, не е трудно, дори е изпробвано :) защо да мисля как ще си платя тока или наема и защо да се подтискам че не мога да си купя колието на сваровски??? Та копие на същото колие мога да си купя и за 10 лева и пак ще съм джиджана ;) защо да рева че си нямам приятел? Та сега съм свободна!!! или защо да се тръшкам че настоящия приятел ми лази по нервите...... кратък разговор след което го гушкам и всички са щастливи и аз съм пак свободна :) И да мисля за наема се тая, пак ще трябва да давам тези пари, защо тогава да му мисля??? и вместо това време което прекарвам в размисли за тъпя наем не се отдам на чаша вкусно и топло кафе и не се обадя на стара съученичка примерно?!? След 1 час трябва да съм на работа и не съм спала, но има ли смисъл примерно да му мисля как ще издържа на работа? и да мисля и да не мисля... няма да има резултат, затова вместо тръшканицата която би трябвало да следва ще се изкефя на колегите които са супер готини, въпреки че ме мислят за лудичка:) Животът е прекрасен и ако ми кажат че ми остава година живот ще се зарадвам, защото можеше да ми остава по-малко. Успех на всички които искат по-розов живот, аз си сложих очилата и ми е гот!!!


Тагове:   щастие,


Гласувай:
2



1. sweetivo - Много ме кефиш ве еййй!
12.12.2008 14:38
Съжалявам, че късно я прочетох тая статия. Нещо изгубих интерес да чета блога, обаче теб съм си те сложил на контрол :). Само така и горе, главата! Пак ще гласувам за тебе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sweethell
Категория: Лични дневници
Прочетен: 127824
Постинги: 31
Коментари: 116
Гласове: 380
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930