Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 00:03 - Моята свекърва от ада I част
Автор: sweethell Категория: Други   
Прочетен: 3620 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              Няма как да не сте слушали вицове и народни поговорки за свекървите. Една от тях е особено интересна и вече любима за мен:               Мъж кани на гости няколко девойки. Майка му се прибира и всички се запознават. След като  момичетата си тръгват мъжът се обръща към майка си : - Майко, ще се оженя за една от тези момичета.
И  преди да довърши изречението си, майка му го прекъсва и казва:
- За русата , нали?
Той очуден:
- Да! От къде разбра?
- От сега ме дразни!- Отговаря родителското тяло.
               Много се смях като чух вица за първи път и се облекчих, че моята е изключение от всички митове, които съм слушала за свекървите. То хубаво, ама май не е такова изключение каквото си мислех. Но нека не избързвам с обясненията, а да започна от  начало.    The begining:                 Като се запознах с майката на любовта на живота си бях  меко казано очарована. Изглеждаше супер ( и все още изглежда), имаше страхотно чувство за хумор, с часове си говорехме, смеехме, ходехме на пазар, когато се разболявах ме обсипваше с грижи, търчеше до магазина да ми купува хапчета, звънеше на лекари, и изобщо поведение, каквото даже от собствената си майка не съм получавала. Нямах търпение да се прибирам за да се видим.Чувахме се  по телефона по три пъти на ден. Свекърва мечта! Приятелките ми ми завиждаха!! О ДА! Беше страхотно!
Present days:
               Господи, ще я убия! Живеем на 12-ти етаж и казвам ви, ще я метна през терасата! Вбесява ме ! Сънувам как съм я яхнала и я душа!
The outcome:
               Харесвах тази жена, наистина я харесвах. Мисля, че първото нещо, което ме издразни беше когато купи нова кофа за банята и на следващия ден я изхвърли в боклука с обяснениято: "Купих я, защото е по-светлосиня от сегашната и я изхвърлих, защото ми изглежда мека пластмасата. " Това ме шокира!  Как ще хвърляш нещо, което си купил вчера, само защото ти "изглежда" мека?? Но не го приех присърце. Жената си  има предпочитания към  твърдостта на пластмасата. Нали знаете :" Всеки луд с номера си" Аз например не пия нищо червено (не знам защо, просто не пия). Всеки си има странности. карай да върви. Следващата крачка към моята непоносимост към нея беше когато купи капки за отслабване на стойност 160 лева и цял месец мрънка на сина си, че трябва да продаде колата си, защото няма пари!!! Тази жена всяка седмица купува по нещо за отслабване (хапчета, лепенки, мазила, лосиони...) и то се за солидни суми. Подяволите.. жена на 56 години тежи 50 кила и иска постоянно да отслабва... WTF?!?! Ама айде.. и това да мине. Всеки се стреми да изглежда така, както  се харесва. няма да и се бъркам на жената, да си отслабва на воля докато не стане прозрачна. Но и това не е всичко. тя постоянно боледува от нещо (поне според нея) . И от това, което слушам от нея  няма кадърни лекари, защото никой не и предписва подходящите лекарства и правилната диагноза. тя знае най-добре, има поне 10 заболявания на дебелото черво, 7 заболявания на сърцето, в т.ч. шум в сърцето (тя си  го е чула), 4 аномалии на гръбнака (изглежда като сърничка и е също толкова пъргава, но жената си знае най-добре), безчет болести, засегнали стомаха, черния и белия дроб, жлъчката, ставите, гушата, кръвоносните съдове, крайниците и т.н. (не съм запозната толкова добре с човешката анатомия). най-учудващото е, че всички тези заболявания си ги е диагностирала сама. Е па.. ЕВАЛА на жената, медик и половина. И аз да знам толкова заболявания и аз ще твърдя, че няма кадърни лекари. Тя се храни с хапчета. Хапче за стомаха, още едно хапче за стомаха, защото предното има странични ефекти и дразни стомаха, хапче за сърцето, още едно за страничните ефекти от предното хапче, хапче за кръвоносните съдове, хапче за ставите, хапче за костите, хапче за нервите, хапче за бъбреците, хапче за черния дроб, хапче за жлъчката и още 4 хапчета, които да предотвратят страничните ефекти от всички хапчета!! Ама айде.. да си прави каквото си иска, не  иска и да чуе, че няма заболявания, а само си мисли, че ги има, ама... да си прави каквото си иска, не е моето тяло, че да се тревожа.Но големият удар беше когато посреднощ ме събуди с оплаквания, че и е високо кръвното. Адски много се изплаших! Охкаше като умиралка. наистина си помислих, че ще умре. Като и измерих кръвното беше 130/90 !!! Като на тийнейджърка. Тя охкаше, пъшкаше и стенеше "Ох, миши, аз никога не съм дигала кръвно, викни линейка,  боли ме главата, миши, зле ми е, викни линейка".  Преди да съм казала каквото и да било тя си набра 112, викна си бърза помощ , обясни им много подробно как да стигнат, благодари им и си легна да пъшка пак. След малко се сети, че има по-пряк път за блока и  отново набра 112 да им обясни от къде и как да мине шофьора за да стигнат по-бързо, благодари им пак и отново се върнакъм главното занимание- пъшкането. Когато лекаря пристигна и я прегледа се оказа, че няма високо кръвно, напълно е здрава и даже и направи комплимент, че е толкова здрава и с толкова добро кръвно (честно казано с прием на такова количество лекарства на ден... оставаше и да е болна от нещо) . лекаря като си  тръгна тя скокна и започна да си поставя диагнозите сама: "тоя некадърник! нищо не разбира! Аз имам шум в сърцето! Имам също така ми  прескача сърцето, и съм хипертоник, което е предпоставка,  че имам кардиомиопатия..." и така, говореше на чужд зик докато не изреди целия брой на вестник "здраве" (междудругото е абонирана за вестник "здраве", "доктор" и производните им. Не спах цяла нощ да я пазя, сакън да не "дигне " пак кръвно, а моето беше до небесата. Ама аз си изтраях, че току виж викнала линейка и за мен. И като се връщам назад във времето започвам да си давам сметка, че тя винаи е изпитвала панически страх от болестите. 
               Но това не е всичко, хохо... никак даже. 
Но ето ме и мен- невярващата на вицове за свекърви станах част от цяла одисея за взаимоотношения между свекърва и снаха.  Но колкото и да я мразя точно толкова и си я обичам, нищо че ми иде да я метна през терасата като преди това съм я удушила. Обичам си свекървата, защото ме е дарила с най-хубавото нещо в живота ми- сина си. 
To be continued...



Гласувай:
6


Вълнообразно


1. анонимен - от Силвия
27.10.2011 09:42
Смях се от сърце-даже си Ви представих.Пусни и малко вицове ,моля в продължението.
Спокоен ден и...не й се връзвай на "майката".
цитирай
2. анонимен - от Силвия
27.10.2011 11:14
От скоро чета в блога,но виждам, че все още има стойностни хора.Изчетох всичките ти постинги-много интересен човек си.А "За Жената в моя живот"-и аз открих такава личност-истински приятел,жена, благодарение на която преодолявам всяка неудача по пътя си.Ако не е неприлично от моя страна-пусни майл и да си пишем/не ми е скучен живота,но новите приятелства понякога ни помагат да продължаваме живота си по правилен начин/.Приятен ден и усмивки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sweethell
Категория: Лични дневници
Прочетен: 127807
Постинги: 31
Коментари: 116
Гласове: 380
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930