Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2008 04:10 - Мъжете-мит или изживелица?
Автор: sweethell Категория: Други   
Прочетен: 5258 Коментари: 18 Гласове:
0



След дълъг разговор с един приятел (от мъжки род) в главата ми нахлуха още куп въпроси. До близкото минало жените бяха тези които постоянно хленчеха с "объркана съм и незнам каквоискам" а сега съм забелязала тенденция че мъжете се "объркват" повече . Интересно ми е кое е това нещо което ги кара да се объркват и да не знаят какво искат всъщност. Дали времената са такива че жените ги разглезихме повече с тия метросексуални глупости или е еволюция??? Мъжете вече не са това което бяха, не са толкова сигурни в себе си както преди, не са така уверени в способностите си  като МЪЖЕ, не са кавалери, покровители и пзители на крехките женски достойнства. Забелязала съм че вече не отварят вратата когато някоя жена излиза от  входа, не подават ръка на слизаща от автобуса дама, все повече ползват т.нар. женски изрази от сорта на "объркан съм" , "незнамкакво искам" , "чувствам се некомфортно" , и т.н. По 3 часа на ден минимум се гледат в огледалото, като 15 годишни пубертетки се снимат в огледалото с телефоните си,  изпадат в дълбоки депресии от това че са качили някое килце..... подяволите.. КАКВО ВИ СТАВА, МЪЖЕ?!?!?!?! Ако това са мъжете на ХХІ век, то искам да живея в средновековието в мизерията, без ток и течаща вода, но поне ще има рицари които ще ценят жените!  На мода са гейовете, розовите мъжки прилепнали тениски, дънките с паднала талия... не ме разбирайте погрешно, свободомислеща съм, но  къде са истинските мъже? Нима вече са мит? На първа среща жената да плаща сметката.......... не го разбирам това.Излизам от асансьора и пича с който сме били вътре излиза преди мене и пуска вратата.... това също не го разбирам. Майка с количка се качва в автобуса и младежа който се е настанил удобно на седалката я поглежда и си извърта погледа........... нормално ли е това? Все пак мисля че мъжете не са това което бяха и съм силно притеснена по този въпрос.





Тагове:   мъжете,   мит,


Гласувай:
0



1. sweetivo - Нали искате пълно равноправие? Сега какво има?
15.07.2008 08:03
То и жените вече не са това, което са били навремето. Сега като срещнеш погледа на някоя "дама" имаш чувството, че ще ти "набие една глава" :)). Признай си, че много често, когато ти предложат да ти помогнат, отхвърляш подадената ръка с гордо вдигната глава и отправяш предупредителен поглед тип "стой далеч, смотаняк"!
цитирай
2. valsodar - E, нали мечтаехте за чувствителни мъже ?
15.07.2008 08:30
Сега като си ги получихте и не знаете какво да ги правите ? :)))
цитирай
3. sweethell - мамка му, знаех си че ние сме си виновни
15.07.2008 08:39
Но ще поспоря и с двама ви. Искахме разбиране, искахме подкрепа, защото се бяхте превърнали в плужеци. Не се обиждайте, уважавам ви и двамата, говоря за мнозинството, но вие минахте глариците. От мъже станахте пълни п*тьовци.

П.С. като говоря за вас имам предвид мъжете като цяло, пак ви казвам не мислете че говоря за вас точно.
цитирай
4. sweetivo - Амииии...
15.07.2008 10:04
То аз да ти кажа, няма да споря много с тебе. Пък и като се замисля.....след като имам намерение да изляза в "майчинство" да си гледам бебето, явно съм обърнал резбата. :)) Чувствам се объркан....! :))
цитирай
5. sweetivo - Амииии...
15.07.2008 10:04
То аз да ти кажа, няма да споря много с тебе. Пък и като се замисля.....след като имам намерение да изляза в "майчинство" да си гледам бебето, явно съм обърнал резбата. :)) Чувствам се объркан....! :))
цитирай
6. sweethell - ?????
15.07.2008 10:06
е сега и мен ме обърка тотално!!!!!
цитирай
7. sweetivo - Хах!
15.07.2008 10:13
Според мен жените ги хвана яд, че мъжете вече им дойде акъла в главите и отказват да ги водят за носовете. Почнаха да мислят повече за себе си, за външния си вид, за собствения си кеф. Вече го няма това "Скъпи купи ми това, скъпи дай ми пари за онова, миличко купи ми тая кола, свали ми луната и скъпото хвърчи да я сваля :))!
цитирай
8. sweethell - леко стана като спам раздел във форум но ще пиша пак
15.07.2008 10:22
не мисля че е така, верно, заради някои прости патки мтжете донякъде изтръпнаха, но нима всички жени са тъпи патки? И мися че мъжът трябва да е силен и вдъхващ респект а не фльорца, бетер от фолк певиците. Имаш лично съобщение от мен, дай да не спамим тук, нямам нищо против, но можем да ядосаме някой я модератор, я потребител :)
цитирай
9. fenris - що ве
15.07.2008 11:50
спамете си ве интересно е! Колкото до мъжете! Ами аз тези симптоми ги виждам при жените! Да кажа един пресен пример! Имам приятел, който е страхоте, но това е тема на друг разговор!През него се изредиха сумати жени, които истъркаха подметки у него, защото беше кавалер, разбиращ и изслушващ! Използваха го и му биеха шута, скоро разбрах защо!Ами на момчето му личало че е самотен и те за това го чупели! Ами когато искате да се съобразяваме с вас как да го правим като вие самите си сменяте мнението през пет минути!Нe визирам теб, говоря по принцип за жените!
“Искаме да си чувствителен!”
Ето ме чувствителен!
„Абе ти къв путьо си станал аз искам мъж ве!”
Ето ме мъж!
„Боже кво си прасе!Как може да се държиш така?”
Че как да не се обърка човек? Как да не чуваш от мъжете „Объркан съм”?Ами никой не обича да го пускат нагоре надолу и той да не знае къде се намира!! Ами дори истински мъж да е останал и него ще превърнете в гей или няма да го забележите или ще го отбягвате, или ще го направите приятел, щото не искате да развалите приятелството си с мъж, който трудно се намира! Звучи ли познато?
Ако някой стане и отстъпи място не го забелязвате, а ако не стане и се извърне, тогава го забелязвате? Вече се научихме (Имам пред вид Мъжете не себе си) да си даваме зор само когато си заслужава!

цитирай
10. sweethell - ...
15.07.2008 11:56
Седя пред компа и позеленявам от яд (междудругото ме запознай с приятеля си ;) ) Защо заради шепа кухи лейки ние, уравновесените и свестни жени трябва да сме потърпевши? аз например мога да различавам ( до голяма степен) задниците от свестните. Защо тогава вие не си направите такава гланица? И как вьобще приемате за нормално жената да е мъжът в семеъството а мъжът жената? просто НЕ Е НОРМАЛНО!!!!!
цитирай
11. liubo - Дамммм
15.07.2008 13:42
Ето какво ще ти кажа.Жените сте създадени да променяте мъжете, и сега когато ги променихте искате да започнете отново.След 10 години отново ще са на мода необръснатите космати мъже и отново ще кажете че искате "Меторсексулистите да се върнат"
цитирай
12. fenris - sweethell
15.07.2008 14:02
Миличка, ако живееш или дойдеш в София ще те запозная веднага с него! Той е сладур отвсякъде! Иначе си права да се възмущаваш, но ти си една от малкото свестни жени, които забелязвам напоследък! Радвам се че ви има! Понякога е добре жената да върти къщата, така е по-добре! Едно сравнение!Жената вижда детайлите а мъжът глобално! За това е по-добер тя да върти къщата за да се чувства сигурна! А мъжът да е на линия за тежката работа! Задълженията са по-равно мъжът не се е превърнал в жена, просто е станал по разбран за да има консенсус!
цитирай
13. stone - къде гледате, не знам
15.07.2008 17:50
може във варна така да е.
аз пък не съм забелязал да липсват мъже. смотани-не смотани, поне по улиците и в заведенията е пълно. с камък да хвърлиш, по мъж ще удариш.
специално пък за свестните - познавам доста такива, но пък те си имат изисквания за жените, с които се занимават. общо взето, при тях постоянно има опашка от жени. така че не е лесно да се вредиш.
да не би проблема да е в теб? аз не съм видял да е останала недооцена някоя жена, която е наистина красива, усмихната, забавна, умна, и т.н. - качества, които трябва да притежава всеки, който поставя високи изисквания насреща.
цитирай
14. sweethell - добре ли сте?!?!?!
15.07.2008 19:10
Проблема да е бил в мен......... Няма проблем при мен. Да, верно, сама съм, но съм сама защото си подбирам мъжете с които да бъда, а определено никой мъж вмомента не ми привлиа вниманието. Друго- жената да си гледала къщата... Защо не народиш на някоя жена по 5 деца, да я заклюяиш вкъщи и да и кажеш че това е нейната работа да търка и да пере по цял ден, да мие акани пелени, да търка мръсните ти чорапи, е... предпочитам да сте изпаднали метросексуални идиоти с които ми се повдига да говоря.Може би сте прави, мопже би сами ви направихме такива, може би вие нямате акъл да се подпишете, затова приемате всичко буквално. Искахме смао малко внимание, малко свобода, а вие........ вижте се в какво сте се превърнали и го мислите за съвсем нормално и на всичкото отгоре нас обвинявате!!!!! недейте да обвинявате нас за слабата ви психика и затова че се поддадвате лесно на всичко!!!! Благодаря на всички за коменратите, отговорите на част от въпростите си ги получих- че на мъжете им харесва да са п*тьовци, и за по-лесно обвиняват нас-жените. А сега ме линчувайте за коментара ако щете, аз не крия нищо от никой и няма да се съобразявамс крехките ви чувства. Многократно съм казала каква съм и който не се притеснява от това да ми чете блога, а който мисли да се прави на интересен да се чувства поканен да напусне, така или иначе аз ще изтрия коментарите лишени от смисъл, за разлика от тези които имат що-годе разум вложен Както виждате гледам на нещата и от двата ъгъла.
цитирай
15. liubo - Пак не разбра
16.07.2008 10:42
Вие жените приемате всичко буквално.Сега виж как стоят нещата. Ако решим да бъдем себе си ще ни обвините че не Ви обръщаме достатъчно внимание , ако Ви обръщаме прекалено внимание ни обвинявате че не Ви даваме достатъчно свобода. Можеш ли да ми кажеш къде е истината и как се постига равновесие с хора които не знаят какво искат?
цитирай
16. stone - не се обиждай, де
16.07.2008 10:48
аз питах "да не би проблема да е в теб" - не казах, че непременно е в теб.
ти го приемаш лично.
наистина, ако си в софия, и аз мога да те запозная с точни мъже, както и колегата горе предложи. не знам във варна няма ли такива, или пък просто ти привличаш само "путьовците", както сама ги нарече. имай предвид, че готините мъже и те имат изисквания, на които може би не отговаряш. помисли и ти какво можеш да предложиш на един такъв - една гола хубост (ако я имаш) не винаги е достатъчна.
цитирай
17. sweethell - мили мъже, които ми говорите небивалици,
16.07.2008 11:06
Аз нямам само "гола хубост". Имам си сиво вещество и то не малко. Не исках да се описвам но ме карате да го прая, особено stone. Никога не съм правила изречения на който и да било мое гадже що е с приятели и т.н., не съм ги притискала, не съм искала да са нон-стоп с мене, съобразявала съм се винаги с мъжките им желания от сорта на "да се уединят", "да пият бира с приятели", и т.н. Аз също имам изисквания към мъжете и затова и съм сама явно. Свалячи за мене бол, но мъже......... нещо ги е хванало липсата.
sweethell и за тебе имам няколко отговора. Или аз не обяснявам както трябва или ти не искаш да ме разбираш. Само не ме карай да си мисля че и ти си от безможъчната порода, защото те уважавам. Защ си мислиш че незнам какво искам? Аз знам какво искам, винаги съм знаела, винаги съм била наясно с желанията си а те да ти кажа към един мъж не са много. Искам просто да се държи с мен подобаващо за една жена. Не да ми тръшка врата или да чака аз да му я отварям. Не искам да ми плаща сметките, но да подава към мен сметката ми за кафе която е 1 лев........ не е ли малко ... даже не мога да намеря думи да го опиша, може би гнусно. Помисли над въпроса и тогава кажи какво мислиш.
цитирай
18. tribalero - за женското влияние
17.07.2008 14:49
ако вие жените твърдите, че умеете да ни контролирате, че ние сме главата, но вие сте шията, че сте "силния пол" не трябва ли да приемем, че вие сте ни направили такива ? че мъжете са нещо като модерен франкенщайн създаден от женските желания ? мъжете и жените са създадени взаимносвързани и щом има промяна в едната страна, то бъди сигурна че тя е в резултат от реакция на другата ;)
и понеже виждам, че се засягаш лично още сега ще кажа, че не говоря за лично теб. както каза fenris, ние гледаме глобално :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sweethell
Категория: Лични дневници
Прочетен: 127630
Постинги: 31
Коментари: 116
Гласове: 380
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031