Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2008 03:45 - Един обикновен за мен но не и за другите ден.
Автор: sweethell Категория: Други   
Прочетен: 887 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ставам аз тази сутрин (12 часа на обяд) и си пускам Disturbed та да ми дойде powera-a за работа, куфея си пред компа с цигарка и кафе и по едно време чувам мякакъв шум. Спирам музиката и чувам как на вратата се чука като на умряло, само дет тоз дет чука не влезе с вратата. Бе!!! Аз имам звънец, защо се чука...?!?!? Гледам през шпионката... домоуправителя, същия заради който киснех пред входа в 5 сутринта, защото не щеш ли го хванали параноите и решил да смени бравата за всеки случай. Правя озадачена физиономия и отварям.... Гледам го тоя е с охрана... три дечурляга на по 10 години. Да беше казал че ще води млади гаджета на купона, поне нямаше да съм със сатенена пижама и да развращавам младежта. ВИкам му кажи! оня..." Намали малко музиката, не че не е хубава, ама хората на улицата се оглеждат. БРЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ , В първия момент се зачудих как на дядка като него може да му харесват Disturbed, но съответно отговарям, може ли аз да остана без отговор :) " ем то нормално е да се чува и навън, защото живея на първия етаж а и вратата ми на терасата е отворена, жега ми е ! "  Оня не попива бе... "Ма намали, пречиш на другите" Лелееее не издържах при тоя негов пост а само да вмъкна че синът му е свещеник и живее над мен. Съответно си отворих голямата уста и започнах да му обяснявам някои неща за притеснението и за съобразителността но естествено с голяма усмивка на лицето. "Слушай сега аз какво ще ти кажа... Когато синът ти всеки ден репетира за неговите концерти и ми надува главата, аз не се оплаквам, не идвам при теб или  при него да му казвам "намали", съобразявам се а и има си по закон часове когато не трябва да се дига шум и аз се съобразявам с това, затова не ми  говори че съм пречила на другите, защото аз никога не съм ревала за шума от твоя син."  и  му тръшнах вратата под носа, защото пича отдавна си ме е нарочил че съм му трън в очите. Съответно измислих гениален план, Преди да замина за работа оставих музиката яко да бичи и тук малко ще вмъкна... усилвателя ми е Thunder ако ви говори нещо и то не е от слабите.  Оставих си музичката и заминах на работа. Най-вероятно съквартиранта като се е прибрал го е изключил. 
   На работа пък... такова изнасилване като днещния не е било. Като начало започнах с химическо изгаряне по ръцете, защото не мислех че препарата който хванах за да почистя едно петънце което ме дразнеше може да е по-силен от мен :) след това се пречуках на пода и се наврях под един фризер... аз от де да предположа че на земята може да се слагат разни неща, аз да не гледам надолу, погледа ми трябва да е към звездите я, нищо че над нас има още сума ти блокове цимент  :))))  и по едно време колегата като направи една беля. и отиде тя, аз трябваше да му оправям бакиите, как да е ,два часа повече или по-малко на работа, чудо голямо. 
   Днес ни поставяха оценки на работата, аз имах най-висока оценка от всички колеги. Та мамка му... шест месеца съм си съдирала д-то за да си постигна целите които са ми поставили, а колегите като разбраха и като се нацупихааааа, ма голямо цупене беше, голямо чудо. Какво съм им виновна че ги мързи да дишат и нямат акъл да се подпишат и нямат високи оценки!!!!  
   Как да е, и това преживях, по-добра съм и то се вижда от шефовете.  Седнали сме пред заведението за по една цигарка преди да потеглим и какво стана на въпрос за сутиени и колежката ми вика " С какъв сутиен си?" аз си смъквам блузката да покажа, но пък хич, ма ХИЧ не се съобразявам че камерата която е пред входа гледа точно към мен. Така че утре ако шефа ми (който за пореден път ще кажа че е гей) ме уволни няма да се учудя и на мен няма да ми е приятно да гледам женски гърди, така че го разбирам:). Та тъй де, неска големи екцесии, голяма работа, но пък оцелях :)



Тагове:   ден,   мен,   Обикновен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sweethell
Категория: Лични дневници
Прочетен: 127761
Постинги: 31
Коментари: 116
Гласове: 380
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930